martes, 17 de abril de 2018

El màrqueting i l'empresa

El màrqueting consisteix a comunicar el valor d'un producte o servei a uns clients amb la finalitat que acabin adquirint-lo.
 Els experts en màrqueting han de conèixer molt bé, el producte, quines són les seves característiques tècniques i quins aspectes el distingeixen de la competència, han de conèixer les necessitats dels clients i com el producte que s'ofereix aconseguirà satisfer aquestes necessitats. Si es tracta d'un producte molt especialitzat, aquesta tasca de donar a conèixer el producte es realitza en fires.


Resultado de imagen de marqueting



L'empresa virtual 
Una empresa virtual és una forma organitzativa cada cop més estesa basada en l'ús d'Internet:

  • Internament: les reunions, els grups de treball i els projectes en equip es duen a terme usant Internet com a principal eina de treball. S'utilitza programari col.laboratiu per distribuir la feina.
  • Externament: s'ineractua amb els clients mitjatçant les eines que proporciona  Internet. Per exemple, es fan campanyes de màrqueting amb Internet o s'sobre una botiga virtual que possibilita la venda telemàtica.
















No hay comentarios:

Publicar un comentario